Jumaat

3:31 PG



Digital Dakwah - Seorang Paderi telah memberitahu di depan penganutnya dalam khutbah Ahad di sebuah gereja bahawa masa depan adalah milik orang islam, serta beliau memuji sifat keikhlasan orang islam dalam segala hal dan banyak lagi....

Paderi yang dimaksudkan ialah Dmitri Smirnov seorang Imam besar Ortodoks Archpriest yang berasal dari Moscow, Rusia. Beliau telah berucap dalam sebuah gereja yang dihadiri ratusan penganut Kristian tentang kebaikan yang ditunjukan orang-orang Islam di Negara itu.


Lihatlah... ketika mana umat Islam sedang merayakan hari kebesaranya, semua orang-orang Islam di seluruh Dunia berada di masjid-masjid bersujud pada Tuhanya, tidak ada satu pun yang berani engkar..

Adakah perkara sedemikian ada dalam Kristian atau kalian tidak pernah memikir hal itu.. Ujar paderi itu... Lihatlah orang-orang Muslim sentiasa menolong tanpa mengharapkan balasan tetapi orang-orang kristian sebaliknya. Atas sebab ini tidak mustahil seluruh rakyat di sini memilih Agama Islam sebagai panduan hidup. Ujarnya..


Dan satu persatu penjelasan contoh dan bukti-bukti perbandingan tentang kemuliaan orang-orang Islam dan orang-orang Kristian dalam ucapan paderi itu. Jom kita saksikan Video ucapan penuh paderi Dmitri Smirnov Imam besar Ortodoks Archpriest: 


Dengan kenyataan tersebut puluhan ribu pemuda-pemuda Negara Rusia telah memilih agama Islam, dan Negara Rusia telah menjadi agama kedua terbesar yang mewakili kira-kira 15 peratus daripada penduduk Ortodoks. Oleh itu tidak hairanlah jika 100 peratus penduduk menjadikan Agama Islam sebagai agama rasmi di Negara itu..

VIDEO:

<a href="//www.youtube.com/watch?v=7oO0NXk8s9A" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win">Pengakuan Paderi Kebenaran Islam Buatkan Puluhan Ribu Penganut Kristian Sujud Kepada Allah</a>