Khamis

11:37 PTG



Kesucian Wanita Islam Buatkan Pengkaji DNA Masuk Islam | Seorang Pemimpin tertinggi yahudi yang merupakan Ahli Saintis penyelidikan di Universiti terkenal memeluk Islam setelah menemui kebenaran Ilmu Islam menyatakan tentang kesucian wanita dalam pelbagai aspek zahir dan batin.

Robert Guilhem 
Pakar DNA yang lebih dikenali sepagai pengkaji genetik bernama Robert Guilhem telah membuktikan salah satu hasil dari kajian, bahawa kesan sentuhan melalui cara-cara persetubuhan seorang lelaki terhadap wanita akan hilang setelah 3 bulan. Kesimpulan bukti ini bahawa hubungan persetubuhan suami isteri akan menyebabkan lelaki meninggalkan satu cecair untuk pasangannya.

Jika pasangan ini setiap bulanya tidak melakukan persetubuhan maka cecair itu akan hilang sedikit demi sedekit diantara 25% hingga 30%, dan cukup 3 bulan cecair tersebut akan hilang secara keseluruhan. Kebenaran daripada kajian ini telah dinyatakan di dalam Al-Quran menceritakan tentang masa edah (waktu menunggu bagi wanita yang diceraikan oleh suaminya untuk bernikah lagi). 

Bukti kebenaran ini mendorong pakar genetik merangkap pemimpin tertinggi kaum yahudi ini melakukan penelitian dan membuktian di sebuah perkampungan Afrika Muslim di Amerika bahawa,



Wanita muslim di sana hanya mengandung dari DNA pasangan mereka sahaja semetara penelitian di perkampungan lain yang penduduknya bukan muslim membuktikan bahawa wanitanya yang mengandung memiliki kesan DNA yang berbeza dengan pasangannya. Ini bermakna wanita-wanita bukan Islam di sana melakukan hubungan intim dengan lelaki selain dengan cara pernikahan yang sah.

Dengan penyelidikannya yang menyeluruh, beliau juga telah melakukan penelitian kepada isterinya dengan cara melakukan ujian DNA kepada 3 orang anaknya dan begitu memeranjatkan beliau mendapati hanya 1 sahaja berasal dari dirinya.

Setelah penelitian-penelitian yang dilakukannya, ia meyakini bahawa hanya Islamlah yang menjaga martabat wanita, dan menjaga kebatasan kehidupan bersosial. Ia yakin, bahawa wanita Islam adalah wanita paling suci di muka bumi ini.

Dr. Abdul Basith As-Sayyid Guru besar anatomi medik di Pusat Nasional Mesir, dan konsultan medik, telah mengesahkan bahawa Robert Gelhem, Pemimpin tertinggi yahudi yang merupakan Ahli Saintis penyelidikan di Albert Einstein College, dan pakar genetik (DNA) ini mendeklarasikan dirinya memeluk Islam ketika ia mengetahui kebenaran ilmiah, dan kemukjizatan Al-Quran. - Digital Dakwah